Informujemy, że Gmina Tarnów dysponuje jeszcze 9 szt. laptopów do rozdania w ramach Programu Granty PGR - Wsparcie dzieci: wnuków i prawnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym.
Aby otrzymać laptopa rodzic musi złożyć w Urzędzie Gminy Tarnów, ul. Krakowska 19 (pokój nr 101:
1. Wypełnione i podpisane Oświadczenia z załącznika.
2. Kserokopii legitymacji szkolnej ucznia (dziecka),
3. Dokumentów potwierdzających pokrewieństwo z byłym pracownikiem PGR. Takimi dokumentami mogą być na przykład odpisy aktu stanu cywilnego np. odpis aktu urodzenia, odpis aktu zgonu itp.
4. Dokument potwierdzający fakt zatrudnienia w PGR rodziców, dziadków lub pradziadków dziecka zgłoszonego do programu. Takimi dokumentami mogą być kopie dokumentów jak na przykład: zaświadczenie o zatrudnieniu w PPGR, świadectwo pracy z PPGR, legitymacje służbowe, odcinki list płac/wynagrodzeń byłych pracowników w PPGR, dyplomy, dokumenty pochodzące z ZUS/KRUS dot. świadczeń emerytalnych lub rentownych byłych pracowników PPGR, z Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa itp.